Dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko Pracownika Helpdesk IT.
Twój zakres obowiązków:
· Utrzymanie systemów komputerowych oraz ich naprawa w razie awarii;
· Diagnozowanie i rozwiązywanie zgłoszonych problemów, szybka reakcja na zgłoszenia;
· Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania;
· Nadzór nad bezpieczeństwem sprzętu, takiego jak komputery, drukarki, serwery, smartfony etc., udzielanie bieżącego wsparcia związanego z jego eksploatacją;
· Instalacja, aktualizacja i konfigurowanie oprogramowania;
· Konserwacja i konfigurowanie w razie potrzeby urządzeń użytkowników końcowych;
· Pomoc we wdrażaniu nowych użytkowników;
· Wsparcie pozostałych pracowników Działu IT;
· Sporządzanie różnego rodzaju raportów;
· Obsługa zgłoszeń użytkowników z kilku krajów;
· Wykształcenie minimum średnie (preferowane wyższe) z zakresu informatyki lub pokrewne;
· Ogólna znajomość systemów komputerowych, naprawy komputerów i zarządzania siecią;
· Administrowanie sieciami LAN i WAN;
· Praktyczna znajomość systemów operacyjnych (Windows, Linux);
· Zaradność i szybkie myślenie podczas rozwiązywania problemów technicznych w miarę ich pojawiania się;
· Umiejętność implementacji, konfigurowania i obsługi systemów operacyjnych na komputerach stacjonarnych i urządzeniach mobilnych
· Dobre rozumienie zasad bezpieczeństwa przechowywania informacji w systemach informatycznych;
· Bardzo Dobra znajomość języka angielskiego;
· Komunikatywność, otwartość i pozytywne nastawienie do drugiego człowieka;
· Dokładność w wykonywaniu obowiązków;
· Praktyczna umiejętność ustalania priorytetów zadań, pilnowania budżetu oraz planowanego czasu realizacji zadań;
· Dobra organizacja pracy;
· Nastawienie na pracę zespołową;
Łódź