Dla jednego z naszych Klientów, który prowadzi działalność z zakresu wsparcia szkół i placówek oświatowych w obszarze organizacji i prowadzenia procesu dydaktycznego szukamy osoby na stanowisko IT Operations Team Leader.
Główne zadania:
- kierowanie pracą Działu IT, w tym definiowanie, delegowanie, monitorowanie i rozliczanie zadań
- zarządzanie zespołem poprzez motywowanie, rozwijanie, przekazywanie wiedzy i udzielanie feedbacku
- dbanie o odpowiedni poziomu usług świadczonych przez Dział oraz rozwijanie dobrych relacji z klientami i partnerami
- współpraca z zewnętrznymi partnerami, kontrolowanie i odbieranie prac podwykonawców
- proponowanie modeli architektury IT, wdrażanie narzędzi, procesów oraz metod pracy umożliwiających realizację celów Działu i całej organizacji
- planowanie i kontrola budżetu IT
- wykształcenie wyższe, kierunkowe techniczne (informatyczne lub pokrewne)
- minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
- doświadczenie w delegowaniu zadań i ich rozliczaniu
- zdolności analityczne, skrupulatność, ujmowanie zagadnień w szerszej perspektywie
- umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
- szeroka wiedza z obszaru IT (helpdesk, hardware, software)
- żywe zainteresowanie branżą IT i chęć do ciągłego rozwoju
Poznań