Dla naszego klienta poszukujemy doświdczonego Kierownika Helpdesk.
Obowiązki:
- zarządzanie i organizacja pracy zespołu helpdesk (ok 10 osób);
- utrzymanie poziomu realizacji zgłoszeń zgodnego z SLA
- nadzór nad prawidłowym ustalaniem priorytetów zgłoszeń / zadań;
- przydzielanie zgłoszeń odpowiednim członkom zespołu
- bieżący monitoring realizacji i rozwiązywania tych zgłoszeń,
- wsparcie merytoryczne dla pracowników działu
- nadzór nad dokumentacją techniczną (w tym baza wiedzy)
- dzienna weryfikacja zleceń, zadań projektowych, zgłoszeń i eskalacji, raportowanie
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: informatyka)
- minimum 5 lat doświadczenia w zarządzaniu zespołami w zakresie wsparcia technicznego i utrzymania rozproszonych systemów (15 lokalizacji)
- znajomość technologii sieciowych (Routing/Switching, VPN, VLAN)
- ActiveDirectory, O365
- znajomość systemów ManageEngine ( ServiceDesk, EndpointCentral)
Łódź