Dodaj ogłoszenie

Kierownik Hepldesk

Grafton Recruitment
Praca w Łódzkie Stała

Opis

Dla naszego klienta poszukujemy doświdczonego Kierownika Helpdesk.

Obowiązki:
- zarządzanie i organizacja pracy zespołu helpdesk (ok 10 osób);
- utrzymanie poziomu realizacji zgłoszeń zgodnego z SLA
- nadzór nad prawidłowym ustalaniem priorytetów zgłoszeń / zadań;
- przydzielanie zgłoszeń odpowiednim członkom zespołu
- bieżący monitoring realizacji i rozwiązywania tych zgłoszeń,
- wsparcie merytoryczne dla pracowników działu
- nadzór nad dokumentacją techniczną (w tym baza wiedzy)
- dzienna weryfikacja zleceń, zadań projektowych, zgłoszeń i eskalacji, raportowanie

Wymagania

- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: informatyka)
- minimum 5 lat doświadczenia w zarządzaniu zespołami w zakresie wsparcia technicznego i utrzymania rozproszonych systemów (15 lokalizacji)
- znajomość technologii sieciowych (Routing/Switching, VPN, VLAN)
- ActiveDirectory, O365
- znajomość systemów ManageEngine ( ServiceDesk, EndpointCentral)

Lokalizacja

Łódź

Informacje

  • Grafton Recruitment
  • Praca w Łódzkie
  • Kategoria: Informatyka & Programowanie
  • Wynagrodzenie: Od 0 PLN do 0 PLN
  • Rodzaj pracy: Stała