Dla jednego z naszych Klientów - międzynarodowej firmy z branży medycznej o wieloletnim doświadczeniu na rynku - poszukujemy kandydatów na stanowisko: Technical Support Engineer with Dutch or German
Do Twoich głównym obowiązków będzie nalezało:
- Zdalna obsługa i diagnostyka sprzętów i urządzeń medycznych
- Identyfikacja i rozwiązywanie zgłaszanych problemów
- Udzielanie szczegółowych odpowiedzi na zapytania klientów wewnętrznych i zewnętrznych
- Tworzenie i utrzymywanie właściwej dokumentacji reklamacyjnej
- Koordynacja z kontrolą i zapewnianiem jakości, badaniami i rozwojem, marketingiem, sprzedażą, inżynierią i personelem terenowym, aby zapewnić terminowe monitorowanie i rozwiązywanie wszystkich zapytań technicznych i problemów z produktem
- Obsługa linii telefonicznej pomocy technicznej, zapewniając awaryjną pomoc techniczną
- Wyksztłacenie wyższe na kierunkach: Elektronika, Elektromechanika, Mechanika i budowa maszyn, Inżynieria Biomedyczna, Computer Science
- Minimum 3 lata doświadczenia w obsłudze/naprawie urządzeń medyczych bądź elektronicznych, bądź na stanowiskach IT Support Technical Support, Service Desk
- Wiedza z branży IT mile widziana (IT Security, zabezpieczenia i szyfrowanie maszyn czy baz danych)
- Znajomość języka holenderskiego lub niemieckiego poziomie min. C1
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- Mile widziana znajomość systemu ServiceNow lub Salesforce
- Dobra komunikacja i umiejętność rozwiązywania problemów
- Profesjonalne podejście
Kraków