Dla naszego Klienta, globalnego lidera w zakresie rozwiązań biznesowych poszukujemy kandydata na stanowisko:
Asystent ds. administracji
Zakres obowiązków:
- zarządzanie oraz ewidencjonowanie korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej
- bezpośrednia, telefoniczna oraz elektroniczna obsługa klienta w j. polskim i angielskim
- zarządzanie kalendarzem spotkań
- współpraca z firmami kurierskimi
- zamawianie artykułów biurowych i spożywczych
- tworzenie raportów i zestawień związanych z zajmowanym stanowiskiem
- ewidencja oraz wysyłanie faktur oraz rozliczeń pracowników–współpraca z działem księgowości
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (B2+/C1)
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office, w tym Excel
- wysoka kultura osobista, odpowiednia prezencja i rozwinięte umiejętności interpersonalne
- dobra organizacja pracy, staranność, zaradność
- umiejętność efektywnej pracy w grupie i rozwiązywania problemów
- mile widziane doświadczenie na stanowisku recepcjonistki lub w obsłudze klienta
Wrocław