Dla Naszego Klienta - firmy o globalnym zasięgu z niemieckim kapitałem, wspieramy rozwój zespołu SSC HR, w związku z tym poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za obsługę i procesowanie działań administracyjnych w zakresie kontaktu z partnerami biznesowymi.
Stanowisko: Specjalista ds. administracji i wsparcia partnerów biznesowych
Miejsce pracy: Katowice, praca w systemie hybrydowym.
Zakres zadań:
- procesowanie danych partnerów biznesowych (zarówno dostawców jak i klientów firmy),
- koordynowanie globalnych struktur dla spółek firmy w zakresie partnerów biznesowych,
- wsparcie zespołu w procesowaniu faktur oraz analiza monitów,
- współpraca z działem logistyki, zakupów, sprzedaży, księgą główną oraz z działem podatkowym.
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min.B2),
- doświadczenie w obszarze administracji, praca z dokumentacją,
- znajomość programów pakietu MS Office,
- dobra organizacja pracy i proaktywna postawa,
- umiejętności interpersonalne, łatwość nawiązywania kontaktów,
- dostępność do podjęcia pracy od zaraz,
- mile widziana znajomość języka niemieckiego niemiecki oraz chęć nauki,
- znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem.
Katowice