Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy, lidera w swojej branży, poszukujemy osoby zainteresowanej pracą na stanowisku: Back-Office Specialist Talent & Learning with English + any other foreign language
Obowiązki:
- Administracja HR; wsparcie wydajnego i skutecznego dostarczania procesów Talent/Learning (np. procesy talentowe, administracja szkoleniowa, administracja zarządzania wynikami),
- Współpraca na poziomie globalnym SSC, udzielanie odpowiedzi na zapytania związane z HR od pracowników i menedżerów biznesowych,
- Wsparcie raportowania w zakresie talentów i Learningu (w ścisłej współpracy z SSC Global Reporting Hub),
- Dostarczanie szkoleń specyficznych dla danego kraju/jednostki biznesowej/globalnego biura,
- Codzienna współpraca z odpowiednimi współpracownikami (np. Front Office, Teamlead),
- Rozwiązywanie zadań i problemów ad-hoc,
- Wspieranie ciągłego doskonalenia procesów zarządzania talentami i Learningu w ścisłej współpracy z globalnymi koordynatorami procesów,
- Aktywne zaangażowanie w projekty międzydziałowe,
- Bieżąca współpraca z Klientem zagranicznym w języku angielskim.
- Wykształcenie wyższe w dziedzinie HR, zarządzania biznesem, nauk społecznych lub inny pokrewny kierunek,
- Doświadczenie zawodowe w środowiskach HR Shared Service,
- Biegła znajomość języka angielskiego oraz bardzo dobra znajomość innego języka (niemiecki, włoski, hiszpański, portugalski, francuski),
- Znajomość procesów zarządzania wydajnością i sukcesją,
- Znajomość i wcześniejsze doświadczenie w pracy z modułami SAP SuccessFactors Succession and Development, Performance & Goal Management lub innymi podobnymi systemami IT.
Poznań