Dla naszego klienta, europejskiego lidera w transporcie drogowym poszukujemy fajnie zmotywowanej osoby na stanowisko Specjalista ds. administracji i księgowości z j. francuskim.
Obowiązki:
- nadzór nad terminowym przepływem informacji oraz dokumentów,
- obsługa bieżących spraw administracyjnych,
- przygorowanie faktur i CRM do wysyłki,
- kontrolowanie przepływu należności,
- wsparcie w przygotowywaniu dokumentów (w tym dokumentacji przetargowej),
- archiwizacja dokumentów i dbanie o prawidłową organizacje archiwum.
- min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
-znajomość języka francuskiego oraz angielskiego w mowie i piśmie- min.B2/C1,
- swobodna obsługa narzędzi Ms Office,
- wykształcenie wyższe kierunkowe,
- znajomość systemu Enova będzie dodatkowym atutem,
- umiejętność organizacji pracy własnej, elastyczność, umiejętność planowania.
Wrocław