Dla naszego klienta, dużej międzynarodowej firmy z USA poszukujemy zmotywowanych kandydatów zainteresowanych stanowiskiem: HR Administrator
Obowiązki:
- Wsparcie administracyjne w zakresie obszaru Benefitów oraz Absencji pracowników,
- Wsparcie administracyjne m.in. dotyczące: planów świadczeń, raportowania listy płac, przetwarzania faktur, raportowania regulacyjnego,
- Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników,
- Wsparcie pracowników i menadżerów w obsłudze klienta,
- Wsparcie pracowników w zapytaniach dotyczących świadczeń, urlopów, zasad kadrowych,
- Codzienna współpraca z innymi zespołami w celu rozwiązywania zapytań pracowników,
- Aktualizowanie/utrzymywanie wewnętrznej dokumentacji procesu SSC.
- Min. 1-3 lata doświadczenia zawodowego w dziale kadr lub administracji,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- Wiedza o benefitach pracowniczych,
- Orientacja na obsługę klienta,
- Zdolność do efektywnej współpracy i współpracy z partnerami wewnętrznymi,
- Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel),
- Silne umiejętności interpersonalne, komunikacyjne i organizacyjne,
- Zdolność do pracy w różnych kulturach w globalnym środowisku,
- Zdolność do zarządzania informacjami w sposób poufny i dyskretny
- Mile widziana znajomość Workday i wprowadzania danych.
Poznań