Dla naszego Klienta - międzynarodowej firmy pracującej dla różnych klientów na całym świecie poszukujemy kandydata na stanowisko Technical Support & Logistic Junior Specialist.
Obowiązki:
- Obsługa zapytań technicznych dotyczących produktów od partnerów i zapewnianie wsparcia technicznego partnerom podczas fazy instalacji i projektowania instalacji fotowoltaicznych.
- Odpowiedzialność za wsparcie klienta w kwestiach technicznych dotyczących modułów fotowoltaicznych i falowników fotowoltaicznych
-
Pomoc podczas konfiguracji systemów solarnych
-
Odpowiadanie na zaawansowane pytania techniczne dotyczące instalacji i konserwacji systemów solarnych
- Obsługa awarii technicznych występujących w instalacji, zapewnianie pełnego rozwiązywania problemów i dokumentowanie ich w wymaganym czasie w systemie CRM, oznaczanie otwartych spraw i zamykanie ich w odpowiednim czasie
- Obsługa skarg klientów, przydzielanie partnerów, zarządzanie interakcjami
- Biegła znajomość języka włoskiego (C1) i dobra znajomość języka angielskiego (B2)
- Znajomość zagadnień elektrycznych lub fotowoltaiki
- Doskonałe umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej
- Umiejętność dotrzymywania terminów
- Umiejętność obsługi klienta
Kraków