Dla naszego Klienta - międzynarodowej firmy z branży maszyn i urządzeń rolniczych - poszukujemy doświadczonego Technika Serwisu, który będzie odpowiedzialny za wsparcie techniczne dla klientów na terenie Polski (głównie centralna i zachodnia część).
Do głównych zadań zatrudnionej osoby będzie należało m.in.:
- przeprowadzanie spotkań serwisowych u klientów
- usługa instalacji, rozruchu, konserwacji i naprawy maszyn
- konfigurowanie samonapędów i programowwanie sterowników PLC (po przeszkoleniu)
- przeprowadzanie szkoleń dla klientów
- zapewnianie wsparcia technicznego klientom poprzez e-mail lub telefonicznie
- ścisła współpraca z wewnętrznymi działami firmy (dział sprzedaży, dział call center w US)
- zarządzanie dokumentacją serwisową
- raportowanie do Managera Serwisu
- min. dobra znajomość języka angielskiego (komunikacja z centralą i technikami spoza Polski)
- min.2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- odpowiedzialność i umiejętność podejmowania właściwych decyzji dotyczących napraw
- nastawienie na klienta
- dyspozycyjność i gotowość do podróży służbowych po Polsce (głównie w wysokim sezonie zbiorów IV-IX)
- wiedza z zakresu programowania sterowników PLC będzie dużym atutem
- wykształcenie techniczne (kierunek mechatronika lub pokrewne)
- czynne prawo jazdy kat.B
Warsaw