Obecnie dla jednego z naszych Klientów, poszukujemy pracownika na stanowisko: Asystent/Asystentka Biura.
Zakres obowiązków:
- Bieżąca obsługa biura w zakresie korespondencji, dokumentów,
- Prowadzenie spraw administracyjnych w biurze, zamawianie artykułów biurowych, spożywczych
- Organizacja wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych (rezerwacja biletów i hoteli)
- Prowadzenie zleconych spraw administracyjnych
- Organizacja spotkań i szkoleń od strony logistycznej
- Wystawianie faktur
- Współpraca z działem controlingu i księgowości
- Minimum dwuletniego doświadczenia w pracy na stanowiskach administracyjnych
- Dobra znajomość języka angielskiego, mile widziany też francuski
- Zaangażowania w powierzone zadania, sumienności
- Nastawienie na szukanie rozwiązania problemu
- Biegłej znajomości MS Office oraz urządzeń biurowych
- Umiejętności organizacji pracy, dokładności, wysokiej kultury osobistej
- Inicjatywy, samodzielności, komunikatywności, pewności siebie
Warsaw