Obecnie dla jednego z naszych klientów, poszukujemy pracownika na stanowisko: Asystent Administracyjny Kontraktu
Zakres obowiązków:
- Współpraca przy administracyjnej obsłudze projektów z zakresu projektów
- Przygotowywaniem wzorów pism, upoważnień, pełnomocnictw oraz prowadzenie korespondencji
- Koordynacją spraw związanych z podpisywaniem umów z podwykonawcami
- Udział w uzgadnianiu dokumentów, opiniowaniu dokumentacji projektowej i wykonawczej
- Uczestniczenie w spotkaniach koordynacyjnych zespołów międzybranżowych, przygotowywanie notatek ze spotkań i innych zleconych raportów
- Rejestracja korespondencji, dokumentacji projektowej
- Wykształcenie wyższe
- Znajomość j. angielskiego na poziomie B2
- Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku pracy
- Znajomość pakietu MS Office
- Mile widziane doświadczenie administracyjne w projektach o tematyce z branży infrastrukturalnej
- Wysokie poczucie odpowiedzialności
- Umiejętność pracy zespołowej
Warsaw