Dla naszego Klienta, poznańskiego Centrum Usług Wspólnych dla znanej sieci sklepów szukamy na osoby na stanowisko:
Koordynator ds. Helpdesk
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Zarządzanie 3-osobowym zespołem Helpdesk
- Bieżąca pomoc użytkownikom w zakresie rozwiązywania problemów związanych z systemami informatycznymi
- Modyfikacje w systemie informatycznym zgodnie z bieżącymi potrzebami użytkowników
- Prowadzenie projektów informatycznych (rozwój oprogramowania ERP)
- Tworzenie instrukcji dla użytkowników systemu informatycznego oraz sporządzanie raportów/sprawozdań z przeprowadzonych rozmów i zgłoszeń klientów
- Wykształcenie wyższe
- Znajomość środowiska Windows AD, Oracle
- Bardzo dobra znajomość SQL
- Umiejętność zarządzania zespołem i bardzo dobra organizacja pracy
- Komunikatywność i wysoka kultura osobista
- Umiejętność rozwiązywania problemów i działania w trudnych sytuacjach, także pod presją czasu
Jako dodatkowy atut:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Znajomość języka francuskiego
Poznań