Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy, lidera w swojej branży poszukujemy kandydatów na stanowisko: AP Team Coordinator with German
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- zarządzanie zespołem księgowym
- wspieranie operacyjne zespołu AP
- zarządzanie zespołem AP oraz wsparcie AR
- usprawnianie procesów księgowych z zakresu AP
- wsparcie zespołu oraz zapewnienie poprawności oraz terminowości realizowanych zadań
- optymalizację i dbanie o jakość procesów księgowych
- budowanie długotrwałych relacji z klientem wewnętrznym
- wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym, finansowym lub lingwistycznym
- kilkuletnie doświadczenie w obszarze księgowości i finansów
- min. roczne doświadczenie w zarządzeniu zespołem, mile widziane również osoby z poziomu Senior z predyspozycjami do objęcia roli Team Leadera
- znajomość język niemieciego na poziomie zaawansowanym
- znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym
- znajomość systemu SAP lub innego oprogramowania zintegrowanego
- motywacja i zorientowanie na realizację celów
- doświadczenie w pracy w strukturach SSC będzie dużym atutem
Poznań