Dla jednego z naszych klientów poszukujemy osób na stanowisko Inżyniera Wsparcia Technicznego L1/L2 z językiem angielskim (poziom B2) oraz znajomością jednego z języków: Holenderski/Francuski/Portugalski/Węgierski/Słowacki/Niemiecki na poziomie B2. Osoba na tym stanowiska będzię między innymi odpowiedzialna za:
- Rozwiązywanie problemów technicznych i sieciowych z użytkownikami końcowymi poprzez diagnozowanie problemów i opracowywanie rozwiązań dla konkretnych i ogólnych przypadków użycia.
- Analizę sieci.
- Współpracę z zespołami ds. produktu i inżynierii w zakresie głównych problemów klienta.
Poszukujemy osób na stanowiska juniorskie/regularne. Nie musisz mieć doświadczenia w IT, nauczymy Cię :)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- Znajomość jednego z języków: Holenderski/Francuski/Portugalski/Węgierski/Słowacki/Niemiecki
- Umiejętności miękkie/umiejętność obsługi klienta
- Zdolność do współpracy z inżynierami sprzętu i oprogramowania w zakresie rozwiązywania problemów
- Wcześniejsze doświadczenie z narzędziami CRM, takimi jak Salesforce (nice to have)
Poznań