Międzynarodowa firma zlokalizowana w Poznaniu poszukuje doświadczonej osoby na stanowisko: Office Manager
Lokalizacja Poznań (praca hybrydowa)
Główne zadania:
- obsługa administracyjna biura w Polsce i wsparcie biura zagranicznego
- bieżące wsparcie pracowników, organizowanie spotkań
- przygotowywanie dokumentów, raportów, skanowanie
- dbanie o zaopatrzenie, zamawianie artykułów
- współpraca z dostawcami (poczta,catering, kurier, zaopatrzenie, konserwacja biura)
- współpraca i koordynowanie relacjami z interesariuszami wewnętrznymi i zewnętrznymi
- dbanie o działanie zgodnie z procedurami
- min. 2-3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie - C1
- praktyczna znajomość narzędzi Ms Office
- wykształcenie wyższe
- umiejętności organizacyjne, wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
- samodzielność, nastawienie na cel
- mile widziane doświadczenie w międzynarodowej firmie
Poznań