Dla naszego Klienta, firmy oferującej usługi w obszarze obsługi klienta, wsparcia technicznego oraz sprzedaży, poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. Employer Branding
Zakres obowiązków:
- Koordynacja działań PR, social media i marketingowych
- Tworzenie i nadzorowanie strategii Employer Branding
- Przygotowanie materiałów EB i współpraca z agencjami marketingowymi lub grafikami
- Prowadzenie komunikacji wewnętrznej z uwzględnieniem zróżnicowanego i dynamicznego otoczenia
- Ścisła współpraca z innymi członkami zespołu na poziomie globalnym
- Zarządzanie budżetem działań employer brandingowych
- Wyższe wykształcenie z zakresu marketingu, komunikacji, dziennikarstwa, studiów biznesowych lub podobnych
- Minimum dwa lata doświadczenia jako employer branding specialist/social media expert
- Angielski na poziomie zaawansowanym (C1)
- Znajomość narzędzi cyfrowych i mediów społecznościowych, takich jak facebook, instagram, linkedin oraz innych najlepszych praktyk i platform mediów społecznościowych
- Umiejętność wymyślania wysoce innowacyjnych pomysłów na kreację inspirujących treści i materiałów typu employer branding do celów wewnętrznych i zewnętrznych;
- Pozytywne nastawienie do kontaktów międzyludzkich i powołania służbowego;
Gdańsk