Poszukujemy Administratora HR do wsparcia naszego Klienta. Będziesz pierwszym punktem kontaktowym w przypadku zapytań związanych z HR od pracowników i partnerów zewnętrznych.
Pracownik Administracyjny z j. Niemieckim
Lokalizacja: Łódź
Kluczowe Obowiązki:
- Zarządzanie danymi osobowymi i dokumentacją
.
- Walidacja i przetwarzanie wniosków o świadczenia.
- Współpraca z Payroll and Benefit Provide.
- Dostarczanie danych wejściowych do listy płac
.
- Zarządzanie danymi i systemami pracowników.
- Znasz język angielski i niemiecki na poziomie co najmniej C1.
- Masz dobre umiejętności MS Excel i Word.
- Masz dobre umiejętności komunikacyjne i analityczne.
- Potrafisz przewidywać potrzeby klientów i proaktywnie rozwiązywać problemy.
Doświadczenie w dziale korporacyjnym /obsługi klienta/ HRO będą dużym atutem!
Wrocław