Dla jednego z naszych klientów - technologicznej firmy z wieloletnim doświadczeniu na rynku - poszukuję kandydatów znających język niemiecki do pracy na stanowisku IT Support with German jako pierwsza linia wsparcia.
Główne obowiązki na stanowisku pracy to:
- Przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie problemów użytkowników zgłaszanych telefonicznie, mailowo lub innymi kanałami komunikacji
- Zapisywanie i opisywanie napływających zgłoszeń w systemie i poprawne nimi zarządzanie
- Współtworzenie bazy wiedzy na temat pojawiających się usterek i sposobów ich rozwiązywania
- Kooperacja z wyższymi liniami wsparcia w celu kompleksowej obsługi klienta
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2+
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2
- Gotowość do pracy 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku
- Gotowość do pracy 8 godzin dziennie między g. 06:30 a 18:00 (praca zmianowa)
Kraków