Dla jednego z naszych klientów - amerykańskiej organizacji - poszukuję osoby, która będzie odpowiedzialna za działania Order Management czyli wprowadzanie zamówień klientów do systemu. Jeśli masz za sobą pierwsze doświadczenie korporacyjne/biznesowe i chcesz dalej się rozwijać, to ta oferta jest własnie dla Ciebie.
Główne obowiązki na tym stanowisku to:
- Wprowadzanie zamówień klientów do systemu i ich ewnentualna edycja
- Weryfikacja kontraktów i umów z klientami mającymi związek ze składanymi przez nich zamówieniami
- Kontakt z klientami i dostawcami
- Współpraca z działem AP
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2+
- Doświadczenie w pracy korporacyjnej (najlepiej obszar zakupów)
- Gotowość do pracy w godzinach popołudniowych (14:00-22:00) 4 dni w miesiącu
- Doświadczenie w systemie SAP mile widziane
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
Kraków