Dla Naszego Klienta - firmy produkcyjnej o globalnym zasięgu, wspieramy rozwój zespołu ds. wsparcia technicznego. W związku z tym poszukujemy osób z doświadczeniem w obszarze IT, ze znajomością języka angielskiego i języka niemieckiego, które dołączą do nowo tworzonych zespołów.
Główne zadania:
- przyjmowanie, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń napływających od użytkowników zarówno lokalnych, jak i wsparcie użytkowników zagranicznych,
- rozwiązywanie problemów użytkowników w wykorzystaniu dostępnych rozwiązań IT związanych ze sprzętem, oprogramowaniem i dostępem do sieci,
- wsparcie w zakresie implementacji nowego oprogramowania, pełnienie funkcji administratora,
- współpraca z zespołem w celu poprawy jakości pracy,
- praca w oparciu o ustalone standardy efektywności.
- doświadczenie w obszarze wsparcia IT,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2),
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2),
- znajomość zagadnień sieciowych oraz konfiguracja urządzeń sieciowych,
- znajomość systemów MS Windows, Active Directory, MS Office, MS Exchange,
- nastawienie na współpracę i osiąganie ustalonych celów.
Katowice