Naszym Klientem jest międzynarodowa firma produkcyjna, będąca wiodącym liderem na rynku w produkcji sprzętu budowlanego i górniczego, mająca swoją siedzibę w Sosnowcu.
Obecnie w wyniku rozwoju, firma poszukuje osób ze znajomością języka angielskiego, które dołączą do zespołu w dziale zakupów.
Miejsce pracy: Sosnowiec, praca w systemie hybrydowym
Zadania na tym stanowisku:
- wsparcie globalnych zespołów zakupowców w działaniach operacyjnych,
- stałe monitorowanie zapotrzebowania na zakupy,
- przygotowywanie i uwalnianie zapytań ofertowych do potencjalnych dostawców,
- analiza odpowiedzi na zapytania i porównywanie ofert,
- utrzymywanie kontaktu z dostawcami,
- zarządzanie danymi i ich aktualizacja w systemie SAP.
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny),
- wykształcenie wyższe,
- zaawansowana znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel,
- umiejętności analityczne,
- wysoka komunikatywność i nastawienie na współpracę,
- mile widziane minimum roczne doświadczenie w obszarze obsługi Klienta lub zakupów,
- znajomość systemu SAP będzie postrzegana jako atut.
Sosnowiec