Dla naszego międzynarodowego klienta, poszukujemy osoby na stanowisko IT Support Engineer.
Będziesz odpowiedzialny za wewnętrzne systemy oparte na systemie Windows.
Kluczowe obowiązki:
· Zarządzanie helpdeskiem w celu zapewnienia, że wszystkie incydenty i prośby spełniają uzgodnione SLA
· Administracja i zarządzanie SharePoint Online.
· Administracja i zarządzanie Active Directory on-prem i Azure AD.
· Zarządzaj usługami IT opartymi na systemie Windows, takimi jak poczta e-mail i udostępnianie plików, dostarczanymi za pośrednictwem technologii firmy Microsoft, takich jak Windows, Office 365, OneDrive, SharePoint, Teams
· Świadczenie usług wsparcia dla komputerów stacjonarnych dla wszystkich pracowników – wsparcie lokalne i zdalne
· Dostarczanie miesięcznych raportów zarządzania incydentami.
· Administracja Microsoft Office 365 Tenant
· Administracja Azure i na prem Active Directory
· W razie potrzeby udzielanie wskazówek technicznych poszczególnym członkom zespołu
· Zakup i wdrażanie aktywów IT - sprzęt i oprogramowanie
· Zarządzaj aktualizacją wdrożeń systemu operacyjnego Windows,
Podstawowe kompetencje techniczne:
· Ponad 4 lata doświadczenia we wspieraniu ITSM, takiego jak JIRA Service Management lub podobne
· Ponad 4 lata doświadczenia w obsłudze systemów opartych na Windows 8/10
· Ponad 4 lata doświadczenia w obsłudze Microsoft Windows 2012/2016 Server
· Ponad 4 lata doświadczenia we wspieraniu Active Directory
· Ponad 4 lata obsługi programu SharePoint lub usługi SharePoint Online.
· Znajomość najemcy Office 365
· Znajomość Microsoft Azure, In Tune i AD (prem)
· Znajomość pakietu Microsoft Office, Teams, SharePoint i OneDrive
Łódź