Mamy do zaoferowania dwa stanowiska:
Specjalista ds. Obsługi Klientów:
-Obsługa klientów w zakresie zgłoszeń serwisowych i naprawczych przez telefon i e-mail.
-Weryfikacja i zatwierdzanie umów związanych z serwisem i naprawami.
-Zarządzanie zamówieniami i zwrotami w systemie SAP.
-Koordynacja procesu serwisowego we współpracy z zespołami wewnętrznymi i dostawcami części.
-Zapewnienie terminowego rozwiązania zgłoszeń zgodnie z ustalonymi standardami.
Specjalista ds. Obsługi Płatności Klientów:
-Windykacja należności klientów, zapewnianie terminowych płatności i unikanie zaległości.
-Redukcja przeterminowanych należności, maksymalizacja wpływów i zbieranie informacji o sporach.
-Realizacja tygodniowych i miesięcznych celów windykacyjnych zgodnie z SLA.
-Raportowanie działań windykacyjnych i prognozowanie przepływów pieniężnych.
-Budowanie i utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami poprzez regularną komunikację.
Wymagania:
-Obecność w biurze w Warszawie ok. 1 w miesiącu
-Angielski min. B2, niemiecki min. B2+/C1
-Pełnoetatowa dostępność (poniedziałek–piątek).
-Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
-Znajomość MS Office
Oferujemy:
- Prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie oraz program akcji
pracowniczych
- Dostęp do platformy MyBenefit (możliwość skorzystania z szerokiej gamy produktów
i usług, w tym karty Multisport oraz karty lunchowej)
- Indywidualne wsparcie Career counselor’a i określoną ścieżkę rozwoju zawodowego,
a także możliwość sesji z Coachem
- Szeroki pakiet szkoleniowy (oferta szkoleń miękkich i technicznych, dostęp do
platformy e-learningowej, możliwość dofinansowania do kursów oraz certyfikacji)
- Employee Assistance Program – bezpłatne wsparcie w jednorazowych konsultacjach
prawniczych, finansowych oraz psychologicznych
- Płatny program poleceń pracowników
Warszawa