Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku należeć będzie:
opracowywanie założeń systemu kontroli wewnętrznej
przeprowadzanie kontroli wewnętrznych
opracowywanie, na podstawie przeprowadzonych kontroli, korekt skuteczności systemu kontroli wewnętrznej, w tym adekwatności i efektywności mechanizmów kontrolnych
projektowanie / modyfikacja procedur
rekomendowanie mechanizmów kontrolnych, zmian i usprawnień w procesach operacyjnych w celu zwiększenia poziomu kontroli / ograniczenia ryzyka
współpraca z kierownictwem lokalnym i regionalnym w zakresie komunikowania wyników kontroli, zidentyfikowanych ryzyk i zaleceń
Od kandydata oczekujemy:
wykształcenia wyższego; mile widziane kierunki Finanse, Zarządzanie, Audyt, Kontrola Wewnętrzna
wiedzy z zakresu prawa lub ekonomii, w tym wiedzy z zakresu nadzoru zgodności funkcjonowania organizacji z prawem, regulacjami wewnętrznymi i wewnątrzkorporacyjnymi oraz etyką
praktycznej znajomości standardów i zagadnień dot. kontroli wewnętrznej
doświadczenia na podobnym stanowisku min. 2 lata
umiejętności formułowania rekomendacji
wysokich zdolności analitycznych
kreatywności oraz umiejętności rozwiązywania problemów
wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych, dociekliwości i skrupulatności
bardzo dobrej znajomości programów z pakietu MS Office