Dla naszego klienta, lidera w swojej branży, poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta z j. Angielskim. Firma mieści się w ścisłym centrum Łodzi, praca jest hybrydowa.
Zadania:
- Codzienna realizacja zamówień klientów w portalu SAP i e-commerce
;
- Koordynacja całego procesu dostawy zamówienia w SAP: dane podstawowe, wycena, dostępność, zmiany, dostawy, incydenty
;
- Zarządzanie dostawą i codzienny kontakt z oddziałami zlokalizowanymi w Europie
;
- Nadzór nad reklamacjami;
- Zarządzanie fakturami i notami kredytowymi/debetowymi;
- Terminowe reagowanie na różne zapytania;
- Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów i incydentów
;
- Budowanie długotrwałych relacji z klientami i interesariuszami wewnętrznymi.
- Pierwsze doświadczenia w pracy z klientem najchętniej z obszaru Logistyki/Zakupów;
- Bardzo dobra znajomość j. Angielskiego (B2);
- Praktyczna znajomością pakietu MS Offic;
- Proaktywna postawa.
Łódź