UWAGA!
Mamy dla Ciebie bardzo atrakcyjną propozycję. Firma Contact Center One Best poszukuje do naszego dynamicznego zespołu komunikatywnego kandydata na stanowisko Konsultanta ds. umawiania spotkań. Pracujemy na projekcie niesprzedażowym, dzięki czemu nie będziesz miał poczucia ,,wciskania”.
Jeśli chcesz:
- dołączyć do zespołu, który bardzo prężnie i dynamicznie rozwija się na Częstochowskim rynku
- pracować w elastycznym wymiarze czasu
- rozwijać swoje umiejętności negocjacyjne, sprzedażowe
- pracować w stabilnej firmie i mieć duże możliwości awansu
- otrzymywać atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa- 28,10 zł/h brutto + premia)
(Jeśli posiadasz status ucznia/studenta, pamiętaj, że dla Ciebie brutto = netto).
To szukamy właśnie Ciebie.
Kim jesteśmy?
Na rynku jest wiele firm call center, ale w żadnej nie znajdziesz tak unikalnej atmosfery, tak uczciwego systemu motywacyjnego i tak wielu szkoleń, które nauczą Cię więcej niż cała edukacja w szkole. Dzięki naszej wyjątkowej skuteczności szybko rośniemy i potrzebujemy kolejnych konsultantów do naszego zespołu.
Jeśli zatem, w chwili obecnej:
- nie zarabiasz wystarczająco dużo i czujesz, że stać Cię na więcej..
- czujesz się zmęczony, wypalony swoją obecną pracą..
- pragniesz zmiany, rozwoju i szukasz czegoś nowego, co na nowo pozwoli Ci złapać wiatr w żagle..
to znaczy, że to ogłoszenie jest dla Ciebie!
W naszej firmie będziesz odpowiedzialny za:
- obsługę połączeń telefonicznych - umawianie spotkań
- udzielanie informacji na temat produktów i usług firmy
- rozwiązywanie problemów klientów i udzielanie fachowej pomocy
- zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta zgodnie z ustalonymi standardami firmy
Od kandydata oczekujemy:
- doskonała znajomość języka polskiego
- doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych i konfliktowych
Warunki zatrudnienia:
- stabilne zatrudnienie
- pracę w najnowszym call center w Częstochowie
- możliwość otrzymania dodatkowej premii za osiągniętą sprzedaż
- elastyczny czas pracy
- szkolenie wstępne i wsparcie w codziennej pracy
- narzędzia pracy (laptop, słuchawki)
Zatem jeśli jesteś osobą komunikatywną, lubiącą pracę z ludźmi i chcesz rozwijać swoje umiejętności w obszarze obsługi klienta, dołącz do naszego zespołu! Każdy dzień zaczynamy od pysznej kawy oraz włączenia ulubionej muzyki - te dwa czynniki niezwykle wpływają na motywację i energię do pracy.
Nie chcemy abyście odczuwali monotonię, dlatego oferujemy w ciągu dnia aż 3 przerwy łącznie na 40 min - możesz w tym czasie skorzystać z naszej strefy relaksu lub biblioteki, która znajduje się w biurze.
Proszę o dopisanie w CV:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)
Administratorem Twoich danych osobowych jest Firma
CONTACT CENTER ONE BEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Jasnogórska 26/304 42-20 0 Częstochowa, Polska dane osobowych które przetwarzamy to dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)
Częstochowa