Dla naszego Klienta, dużej prestiżowej firmy o międzynarodowym zasięgu poszukujemy zmotywowanych kandydatów zainteresowanych stanowiskiem HR Administrator z językiem angielskim
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Zapewnienie wsparcia dla zespołu HR (wykonywanie szeregu zadań administracyjnych) jak i pomoc w prowadzeniu procesów HR;
- Monitorowanie wewnętrznych planów szkoleń oraz programów rozwojowych
- Analizy danych i tworzenie raportów na ich podstawie;
- Nadzór nad organizacją i przebiegiem szkoleń wewnętrznych;
- Wsparcie w organizacji spotkań, konferencji i administracji;
- Zarządzanie bazą kandydatów i innymi zagadnieniami (związanymi z działem HR, np. zarządzanie wydajnością, mobilnością, umowami, szkoleniami);
- Aktualizację wewnętrznych systemów zawierających dane pracowników firmy
- Wykształcenie wyższe (licencjat);
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
- Praktyczna znajomość Microsoft Excel;
- Doświadczenie w Administracji/HR będzie dodatkowym atutem;
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji i organizacji pracy
- Umiejętności analityczne, entuzjazm i zaangażowanie;
Poznań