Dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Specjalisty IT- Service Desk Specialist z językiem włoskim i polskim.
Codzienne zadania:
- zapewnienie pierwszej linii wsparcia dla użytkowników końcowych
- korzystanie z systemu ticketowego, wsparcie telefoniczne, chat
- zakładanie i resetowanie haseł użytkowników w systemie
- rozwiązywanie problemów dotyczących MS Office, przede wszystkim MS Outlook, połączenie internetowe, instalacje software, VPN, rozwiązywanie problemów dotyczących także hardware
- zapewnienie profesjonalnej obsługi użytkownika końcowego
- biegła znajomość języka angielskiego, włoskiego i polskiego (obsługa rynku zagranicznego)
- min. roczne doświadczenie na stanowisku związane z IT Service Desk- pierwsza linia wsparcia
- łatwość nawiązywania kontaktu z ludźmi
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność szybkiego uczenia się
- znajomość ITSM Tools, Windows Operating System 7 oraz Microsoft Office 2013, 365, Active Directory - mile widziane
Mile widziane:
- Certyfikat ITIL
Kraków