Dodaj ogłoszenie

Office Coordinator

Grafton Recruitment
Pracy w Śląskie Stała

Opis

Nasz Klient jest skandynawską firmą produkcyjną, działającą w 150 krajach w przemyśle metalowym. Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko: Office Coordinator.

Miejsce pracy: Katowice.

Zakres obowiązków:
- zarządzanie usługami biurowymi poprzez zapewnienie przestrzegania procedur biurowych i wymogów bezpieczeństwa w koordynacji z działem H&S.
- zarządzanie relacjami z dostawcami, usługodawcami i właścicielem nieruchomości, dbanie o terminowość opłacania faktur biurowych, zarządzanie umowami, negocjowanie cen, monitorowanie wydatków,
- partnerstwo z działem kadr w celu utrzymywania polityki firmy,
- koordynacja z działem IT w zakresie całego sprzętu biurowego,
- organizowanie operacji biurowych i procedur, odpowiedzialność za konserwację materiałów eksploatacyjnych, mailing, wysyłkę,
- organizowanie i planowanie spotkań i wizyt (szkolenia, zebrania itp.), aktywny udział w planowaniu wydarzeń firmowych,
- zapewnienie efektywności biura poprzez planowanie i realizację zakupów sprzętu i systemów biurowych, zarządzanie wyposażeniem biura,
- zapewnienie orientacji i koordynacja szkoleń dla nowych pracowników,
- raportowanie do kierownika o wszelkich zakłóceniach i problemach w środowisku biurowym.

Wymagania

- doświadczenie w obsłudze Microsoft Office 365,
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,
- chęć pracy w międzynarodowym zespole,
- umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
- wysokie umiejętności interpersonalne,
- zdolność samodzielnego działania z pozytywnym nastawieniem i orientacją na rozwiązania,
- doskonałe umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej i ustnej,
- umiejętność pracy w wymagającym środowisku (wysoka tolerancja na stres).

Lokalizacja

Katowice

Informacje

  • Grafton Recruitment
  • Pracy w Śląskie
  • Kategoria: Administracja biurowa
  • Wynagrodzenie: Od 0 PLN do 0 PLN
  • Rodzaj pracy: Stała